maandag 27 oktober 2014

Dag voor de operatie

De laatste dag voor de operatie is aangebroken. Hierbij is het van belang te weten of je op de dag van de operatie in de ochtend of middag wordt geopereerd. Ik word in de middag na 13:00u geopereerd.

Dit betekent dat ik de hele dag ervoor nog alles mag eten tot 0:00u. Daarna tot 7:00u nog een paar beschuitjes met zoet beleg en tot 10:00u heldere dranken of water drinken, daarna mag je helemaal niets meer nuttigen tot de operatie.

De avond voor de operatie heb ik het er nog goed van genomen door uit eten te gaan met mijn familie, een lekker 3-gangen diner. Daarna is het 6 weken vloeibaar en langzaam weer richting normaal voedsel. De spanning is al iets afgenomen, omdat ik er al zoveel over heb nagedacht dat er weinig meer over valt na te denken. Je kunt het alleen nog maar over je heen laten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten