woensdag 29 oktober 2014

Dag 2 na de operatie

De nacht heb ik in korte pozen kunnen slapen. Telkens een paar uur tot de medicijnen weer waren uitgewerkt. Veel diep ademen en ontspannen liggen helpt.

Ibuprofen wordt nu met name in de vorm van zetpillen ingebracht. Dat was ook niet bepaald een pretje, maar goed alles tegen de pijn.

Omdat ik de eerste dag weinig heb kunnen eten i.v.m. bloed overgeven, verblijf ik c.a. 2 nachten (3 dagen).

De loop van de dag:
  • Wassen;
  • Spoelen;
  • Pap, vla en appelsap;
  • Bed liggen;
  • Lunch: Pap, vla en yoghurt;
  • Bed liggen;
  • Diner: Pap, vla en chocolademelk;
  • En hier en daar een ibuprofen bruis en een zetpilletje tegen de pijn;
Veel op mijn smartphone lopen lezen op het Internet. Gratis WIFI in het ziekenhuis dat scheelt. Alhoewel ook 3G, H+ bereik met T-Mobile.

Ook vandaag weer langs de kaakchirurg geweest en werden mijn kaken bekeken en moest ik ze op elkaar zetten. Dit ging nog niet i.v.m. de inwendige zwelling. Verder ziet het er wel goed uit. De rechterkant is nog wel flink opgezwollen. De eerste verkleuringen zijn al zichtbaar (blauwe plekken op borst). De eerste spiegelmomenten zijn behoorlijk schrikken i.v.m. de zwelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten