donderdag 30 oktober 2014

Dag 3 na de operatie

De 3e dag mocht ik weer naar huis.

Nog langs de kaakchirurg geweest voor extra controle en het maken van een vervolgafspraak van de komende week.

Nadat mijn infuus is verwijderd kon ik mijn spullen verzamelen en bedankte ik de verpleegster voor de goede zorgen. Goed controleren of je niets vergeten bent!

Eenmaal thuis. Zorg dat je voldoende drinkt (dit gaat nu niet meer via het infuus) en voldoende voedingsstoffen gereed hebt liggen om meteen te nuttigen. Elke maaltijd vla en pap met evt. maaltijdsoep en elke tussendoor voldoende eten. Meteen wegen op de weegschaal om je gewicht bij te houden.

De eerste dag thuis met name op de bank gelegen, pap en vla naar binnen gewerkt en paracetamol met ibuprofen ingenomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten