donderdag 6 november 2014

10 dagen na de operatie

Het is alweer 10 dagen geleden na de operatie. De pijn is nog niet helemaal weg, maar wordt wel steeds minder. Mijn kaken krijg ik nog niet op elkaar. Mijn boventanden raken nu de beugel van mijn ondertanden, dit is maar een paar millimeter. Morgen heb ik het erover met de kaakchirurg. Dit zal mogelijk nog door de orthodontist gecorrigeerd gaan worden.

De zwelling is verder al aan het zakken, maar ik voel nog steeds 2 flinke bobbels achter beide wangen. De verkleuring op de borst is nog geel, maar trekt steeds verder weg.

Hierbij een foto van mijn gezicht en zijaanzicht waarbij mijn gezicht nu voller is.
Het gezicht is nu een stuk voller. Na een paar maanden zal mijn oude gezicht weer langzaam terugkomen door het verdwijnen van de resterende zwelling.

Van de zijkant is een hele verbetering met voorheen, de onderkaak is nu mooi uitgelijnd met de bovenkaak en niet te ver.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten